Francúzska keto diéta

Ako schudnúť stehná a lýtka?

Túžite mať pekné nohy, pevné stehná a vypracované lýtka? Poradíme vám, ako efektívne schudnúť nohy pomocou úpravy jedálnička a aký šport vám pomôže svaly na nohách spevniť a vytvarovať.

V oblasti stehien sa tuk usadzuje najčastejšie postavám typu "hruška". V menšej miere môže viesť usadzovanie tuku v nohách iba k optickému nepomeru, pri nadváhe a preťaženiu nôh sa však môžu objavovať aj zdravotné komplikácie, ako sú kŕčové žily, opuchy, vredy predkolenia či kĺbové ťažkosti. Preto je k chudnutiu nôh najlepšie pristupovať celistvo. Úpravou jedálnička možno zrýchliť metabolizmus a pomocou pohybu budovať svaly a tvarovať nohy.

Vyvážená strava hrá v našom živote veľkú úlohu. Skutočne sme to, čo jeme, a tiež sa cítime podľa toho, čo telu (ne) doprajeme. Vyvážený jedálniček by mal preto uspokojovať všetky naše chute a mal by byť vyvážený tak, aby sme po večeroch nemávali chute na sladké. Dôležité je dodávať telu výživu pravidelne po celý deň, nehladovať a nedohánět kalorický deficit večer pred spaním. Veľmi často sa ľudia čudujú tomu, že pri chudnutí jedia častejšie, než sú zvyknutí, pritom im centimetre v páse a bokoch úspešne ubúdajú. Telo má tendencie ukladať si pri pocite nedostatku tuk "na horšie časy". Ak počas celého dňa "nestíhate" a trápite sa hladom, nielen, že neschudnete, ale väčšinu to, čo večer zjete, uloží telo rovno v podobe zásoby tukov. Ak je pre vás pravidelný režim v jedle nezvládnuteľný bez pomoci, vyskúšajte diétny program s keto diétou Prodietix. Vďaka jednoduchej príprave jedál budete mať dostatok času venovať svojej premene všetku potrebnú energiu, naučíte sa pravidelnosti v jedlách a po ruke vám vždy budú tiež naši výživoví poradcovia. Nezabúdajte ani na dostatočný pitný režim. Vymeňte sladené, kolové nápoje a džúsy za čistú vodu a nesladený čaj. Vypiť by ste mali aspoň 2 litre denne.

Máte sedavý štýl života a trápia vás pocity ťažkých nôh? Pokúste sa do svojho denného režimu zaradiť pravidelný pohyb. Pravidelná ranná prechádzka vám pomôže nakopnúť metabolizmus od začiatku dňa, budete sa cítiť lepšie a okysličený mozog bude podávať lepšie výkony. Večernou chôdzou po práci si zase vyčistíte hlavu, urovnáme myšlienky a pretiahnete stuhnuté končatiny. Na chudnutie nôh je tiež skvelý beh, nordic walking, in-line korčule či tanec. Ku kardio aktivitám môžete pridať tiež posilňovacie cvičenia. Na spevnenie stehien sú veľmi účinné klasické a široké drepy. Na vytvarovanie lýtok sú skvelé výpony, zjednodušene zdvíhanie pät a celého tela na špičky. Výpony možno vykonávať mnohými spôsobmi, základné vykonávajte pri rozkročené nôh v šírke ramien. Pokročilou variantom sú výpony vykonávané v širokom drepe. Do tejto pozície sa dostanete tak, že zo širokého rozkroku prejdete do drepu, pozíciu držíte a zdvíhate len päty nahor súčasne, alebo striedavo. Po týchto cvikoch nezabudnite na dôkladné pretiahnutie svalov, aby nedochádzalo ku kŕčom.

Online kalkulačka

Vypočítajte, aký diétny program je pre Vás najvhodnejší?

Pohlavie

Problematické partie

Hľadám najvhodnejší program...

Poraďte sa s výživovým poradcom

Zarezervujte si bezplatnú telefonickú konzultáciu s výživovým poradcom