Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.

Chcete si vyhodiť z kopýtka a ste na diéte?

1. 9. 2022

 

Teambuildingy, firemná párty, narodeniny. Chlebíčky, chipsy, lahodné tortičky. Lákadiel je všade a toľko! S príchodom jesene prísun kalorických dobrôt rozhodne nekončí.

Ako to ale urobiť, aby ste neporušili diétny režim a nenabrali pracne zhodené kilá späť?

Spýtali sme sa nášho skúseného výživového poradcu Toma, na jeho profi tipy, ako zvládnuť oslavy na keto aj inej diéte. Skúste to podľa jeho top 5 odporúčaní.

 

1) Staňte sa investigatívcom

Pokiaľ vás niekto pozve na párty tak sa s ním pravdepodobne poznáte. Odpovedzte na pozvanie rovno s otázkou na podávané menu. Prípadne vysvetlite, že ste na keto diéte a tak máte obmedzené možnosti čo sa týka stravovania. Napríklad pre vás pripraví špeciálny chod, alebo aspoň budete vedieť, že si máte doniesť svoje maškrtenie. Myslíte, že na low carb diéte nemôžete maškrtiť? Tak to ste na omyle. Čo tak chrumky, chipsy alebo bagetky?

2) Naplňte si tanier low carb dobrotami

Maškrtíte aj keď hovoríte? Alebo do seba jednoducho pcháte na čo prídete? Hneď pri príchode na párty si obstarajte tanier low carb potravín. Vyberte si šalát, uhorku, mäsko. Tiež si môžete rovno pripraviť svoju proteínovú tyčinku alebo mäsko do kabelky. Keď budete mať plný žalúdok, tak pre vás zakázané maškrtenie bude menším lákadlom.

3) Pite s mierou. Aj keď žiadneho nepoznáte

V diéte a na oslave ani alkohol nie je tabu, aj keď len veľmi obmedzene. Odporúčame siahnuť po alkohole s nižším obsahom sacharidov ako napríklad suché víno, prosecco dry či nízko sacharidové pivá v množstve zhruba 2 dl. Naopak si skúste pridať do pohára s vodou plátok uhorky, alebo bylinky. Môžete tiež skúsiť svieži proteínový nápoj, ktorý si ľahko namiešate aj v reštaurácii.

4) Buďte hviezdou kuchyne

Pokiaľ ide o oslavu alebo večierok, kam je možné priniesť vlastné jedlo, jednoducho si uvarte. Donesený voňavý pokrm určite nezostane bez povšimnutia a vy si môžete užívať pochvalné slová. Neviete, čo variť? Skúste sa inšpirovať našimi receptami.

5) Užívajte si to!

Hlavne sa nestresovať. Stresové hormóny ovplyvňujú proces chudnutia a tak sa jednoducho dajte do pohody. Dali ste si pivo navyše? No, počítajte s tým, že sa chudnutie trošku spomalí. Ale smiech, radosť a potešenie s priateľmi za to stojí. Hlavne na druhý deň veľa pite a vráťte sa s diétou späť tam, kde ste skončili

Tak CHEERS! SANTÉ! NA ZDRAVÍ! NA ZDRAVIE!