Užite si týždeň najväčšieho zľavového šialenstva s 20% zľavou na low carb pečivo po zadaní kódu PEKAREN20.

Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.
Poradňa

Cesnak a cibuľa

Cesnak a cibuľa sú energeticky trošku náročnejšie potraviny. Nemajú taký výhodný pomer jednoduchých a komplexných sacharidov. Ide o potraviny, ktoré majú väčšie nároky na tvorbu žalúdočných štiav a žlče. Spôsobujú zvýšenú dráždivosť. U citlivejších jedincov to môže mať negatívny vplyv na trávenie, pretože trávenie je počas diéty viac "zamestnávané" a veľmi často je metabolizmus ľudí s nadváhou a obezitou v horšej kondícii. Preto sú tieto potraviny paušálne vylúčené. Cibuľu a cesnak ale môžete v obmedzenom množstve vyskúšať. Bezpečná hranica konzumácie týchto potravín počas diéty sa pohybuje v rozmedzí  ¼ stredne veľkej cibule a ½ cesnaku, ale nie spolu dokopy. Každodennú konzumáciu cibule a cesnaku neodporúčame. 

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás!