Užite si týždeň najväčšieho zľavového šialenstva s 20% zľavou na low carb pečivo po zadaní kódu PEKAREN20.

Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.

Redukcia - 1. fáza keto diéty

Najnáročnejšia a najprísnejšia fáza keto diéty. Jedálniček sa skladá z proteínových jedál, zeleniny a vody. Máme pre vás 3 dobré správy. Nebude to trvať večne. Výsledky uvidíte veľmi rýchlo. 

Prichádza chvíľa, keď sa telo prepne do ketózy a začne čerpať z vlastných energetických zásob, podkožného a útrobného tuku. Ketózu si pravidelne kontrolujte pomocou papierikov Ketophan. 

V tejto fáze sú výsledky vášho stravovania viditeľné už po 5 až 7 dňoch. Úbytok z celkového množstva tuku je 50 - 60 %. V priebehu celej diéty dodržiavajte pitný režim.

V tomto čase už by ste nemali pociťovať hlad. Ak ste hladní,  alebo máte chuť na niečo, čo nespadá do odporúčaných jedál, dajte si pohár vody počkajte 10 minút.

Akú zeleninu si môžete dopriať počas 1. fázy?

Na zeleninu rozhodne nezabúdajte. Je dokonalým zdrojom vitamínov, minerálnych látok, vlákniny a ďalších dôležitých látok. Množstvo zeleniny na deň je limitované veľkosťou diétneho programu. Začali ste s programom „S“? Ak áno, užite si 300-500 g zeleniny denne. Ak ste si vybrali program „M“, vaše denné množstvo skonzumovanej zeleniny predstavuje 500-750 g zeleniny. Pustili ste sa do programu „L“? Môžete si dopriať 750-1000 g zeleniny denne. Myslite na to, že minimálna dávka zeleniny na deň je 300 g. 

Všetky druhy zeleniny kombinujte počas jedného dňa. Množstvo skonzumovanej zeleniny si rozložte na celý deň.

      • reďkovky
      • špenát
      • šalátová uhorka
      • biela paprika
      • špargľa
      • stopkový zeler
      • cuketa
      • biela reďkovka
      • kaleráb
      • zelený šalát - všetky druhy (rukola, poľníček, ľadový šalát, aj.)
      • kapusta (biela, červená, čínska, pekingská, pak choi)
      • bylinky - všetky druhy
      • huby čerstvé, mrazené alebo sušené (do 200 g denne)

Zelenina, ktorej skonzumované množstvo je potrebné si ustrážiť

      • cesnak (1 ks menší strúčik denne)
      • cibuľa (¼ ks menšia denne)
      • zelená paprika (1 ks denne)
      • zeler (100 g denne)
      • zelené fazuľové struky (100 g denne)
      • baklažán (100 g denne)
      • karfiol (100 g denne)
      • brokolica (150 g denne)
      • kyslá kapusta bez pridaného cukru (300 g denne)

Ovocie

      • jahody (40 g denne)
      • maliny (40 g denne)
      • čučoriedky (40 g denne)

Zoznam bielkovinových surovín

      • nízkotučný tvaroh (50 g denne)
      • syr cottage (50 g denne)
      • slepačie vajcia (1 ks denne) alebo bielok (2 ks denne)

Uvarte si čistý vývar z kostí alebo povolenej zeleniny. Polievky a omelety Prodietix tak získajú úplne inú chuť. Vývar z kostí ochutení soľou môžete popíjať počas celého dňa. 

Ak tápete alebo si neviete rady, ako si chutne pripraviť zeleninu, alebo dochutiť svoje jedlo, inšpirujte sa našimi receptami, alebo nás sledujte na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.