Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.
Poradňa

Jo-jo efekt

Jo-jo efekt nie je samostatná entita, ktorá sa vyskytuje iba u niektorých diét. Keď schudnete klasickou cestou kvalitného jedálnička a športu, tak potom čo sa prestanete hýbať a začnete sa zle stravovať, kilá sa Vám vrátia rovnako rýchlo, ako po Prodietix diéte. Dôležitá je zmena.

Diéta by Vás mala naučiť novým návykom. To je pridaná hodnota proteínovej diéty. Nové návyky sú:

1) pitný režim založený predovšetkým na vode

2) konzumácia zeleniny (môže byť aj tá nepovolená) denne aspoň 300 až 500 g

3) pravidelnosť v jedlách a menšie porcie (nie jedno veľké jedlo za deň a až večer)

Viac ako pravidelnosť je však dôležitejšia podoba jedálnička. Teda skladba potravín a poťažmo živín, ktoré počas jedného diétneho dňa zjete. Všeobecne platí, že je dobré sa vyhýbať:

- bielemu pečivu, knedliam a ďalším výrobkom založeným na pšeničnej múke a lepku

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás!