Raňajky s Prodietix - vychutnajte si naše obľúbené raňajky s 20% zľavou.

Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.
Poradňa

Jo-jo efekt

Jo-jo efekt nie je samostatná entita, ktorá sa vyskytuje iba pri niektorých druhoch diét. Ak schudnete klasickou cestou, pomocou kvalitného jedálnička a športu, prestanete sa hýbať a začnete sa opäť zle stravoať, kilá sa veľmi rýchlo vrátia. Ak sa vrátite do starých koľají, jojo efekt nenechá na seba dlho čakať. Preto je dôležitá zmena. 


Diéta by Vás mala naučiť novým návykom. To je pridaná hodnota proteínovej diéty. Ak chcete schudnúť a postavu si aj udržať, prinášame pár tipov, ako na to:

1) pitný režim založený predovšetkým na čistej vode,

2) konzumácia zeleniny (môže byť aj tá nepovolená) denne aspoň 300 až 500 g,

3) pravidelná strava a menšie porcie (nie jedno veľké jedlo za deň a až večer).

Viac ako pravidelnosť je však dôležitejšia podoba jedálnička. Teda skladba potravín a množstvo živín, ktoré počas dňa zjete. Vo všeobecnosti platí pravidlo, že sa máte vyhýbať:

- bielemu pečivu, knedliam a ďalším výrobkom z pšeničnej múky a lepku, 

- sladeným limonádám, pivu, tvrdému alkoholu,

- nekvalitným údeninám s nízkym obsahom mäsa, vysokým obsahom tuku (je to možné spozorovať už na prvý pohľad a informácie bývajú uvedené na etikete produktu),

- vyprážaným jedlám,

- majonézovým výrobkom (chlebíčky a lahôdkové šaláty),

- slaným extrudovaným výrobkom (chipsy a iné slané snacky).

Psychika dokáže v naberaní a zhadzovaní kíl zohrať taktiež svoju úlohu. Človek by si mal vedieť život spríjemniť a užiť. Vyššie uvedené druhy potravín sú síce nezdravé, ale nie sú jedovaté. Ak ich budete konzumovať len občas v zmysle "za odmenu", tak Vaša váha iste narastať nebude. Je preto nevyhnutné podotknúť, že všetko je otázkou rovnováhy medzi energetickým príjmom a výdajom. Najlepšou prevenciou pred priberaním je šport. Ideálne aeróbna aktivita, ako je plávanie, chôdza (nordic walking), pomalý beh (jogging), cyklistika, beh na lyžiach, veslovanie, jazda na kolieskových korčuliach a mnoho ďalších. Aeróbna aktivita spaľuje tuky, posilňuje obehový systém, zlepšuje psychiku a prináša množstvo ďalších pozitív. Trikrát týždenne jedna hodina aeróbnej aktivity zmení Váš život k lepšiemu. 

 

Okrem schudnutia pomocou proteínovej diéty dokážete zmeniť aj niektoré svoje staré zlozvyky, ktoré Vám zabezpečili nadváhu, takže si váhu udržíte dlhodobo bez problémov. Zároveň Vám, v prípade Vášho záujmu, zašleme po ukončení diéty všeobecné know-how vychádzajúce z pravidiel nutričnej terapie a WHO, tzv. "Výživové poradenstvo v kocke", spoločne s energetickým nastavením dňa a uvedením množstva živín pre Vaše aktuálne parametre po ukončení diéty. Súčasťou je aj jedálniček na týždeň, ktorý je zostavený zo surovín racionálnej stravy a produktov značky Prodietix Balance, ktoré sú určené pre udržanie váhy nielen po absolvovaní diéty.

 

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás!