Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.
Poradňa

Pitný režim

Je nielen v diéte dôležitou súčasťou zdravého životného štýlu, kedy tekutiny by mali byť prijímané v menších dávkach v priebehu celého dňa.

Optimálny príjem tekutín v diéte je 2 až 3 l neochutenej, pramenitej alebo slabo mineralizovanej vody alebo bylinných čajov. Do tohto príjmu sú zahrnuté aj tekutiny na prípravu proteínových jedál. Podľa ročného obdobia je možné množstvo tekutín upraviť a s letnými mesiacmi ľahko navýšiť. Dostatočným pitným režimom v dobe diéty tiež predídete malátnosti a bolestiam hlavy.

Vaše otázky

Je nutný zvýšený pitný režim pri vašej diéte?

Zvýšený pitný režim v dobe diéty nie je nutnosťou.

Optimálny príjem vody je 25 – 30 ml vody na 1 kg vašej váhy. Voda by mala byť neochutená, nesýtená. Do pitného režimu v rámci programu Prodietix môžete zahrnúť aj bylinné čaje a tekutiny určené na prípravu proteínových jedál. Príjem tekutín upravujte podľa ročného obdobia a fyzických aktivít.

 

Tekutiny odporúčané v rámci programu Prodietix:

  • Kohútiková, pramenitá alebo slabo mineralizovaná voda bez príchute,

  • bylinné čaje, 

  • rooibos bez príchute. 

Ak vás iba čistá voda neuspokojí, pridajte pár kvapiek citrónovej alebo limetkovej šťavy, lúhujte čerstvé bylinky - mäta, medovka. Ak vám stále chýba nejaká výnimočná chuť, ochuťte si čaj, kávu alebo vodu ZERO kvapkami s príchuťou vanilky.

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás!