Užite si týždeň najväčšieho zľavového šialenstva s 20% zľavou na low carb pečivo po zadaní kódu PEKAREN20.

Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.
Poradňa

Pitný režim

Pitný režim je nielen počas diéty súčasťou zdravého životného štýlu. Tekutiny by ste mali prijímať v menších dávkach počas celého dňa. Optimálny príjem tekutín počas diéty sú 2-3 litre neochutenej vody alebo bylinných čajov. Do tohto príjmu sú zahrnuté aj tekutiny potrebné na prípravu proteínových jedál. Podľa ročného obdobia je možné množstvo tekutín upraviť a počas letných teplých mesiacov zľahka navýšiť. Dostatočným pitným režimom počas diéty predídete zároveň malátnosti aj bolestiam hlavy. 

Vaše otázky

Je nutný zvýšený pitný režim pri vašej diéte?

Zvýšený pitný režim v dobe diéty nie je nutnosťou.

Optimálny príjem vody je 25 – 30 ml vody na 1 kg vašej váhy. Voda by mala byť neochutená, nesýtená. Do pitného režimu v rámci programu Prodietix môžete zahrnúť aj bylinné čaje a tekutiny určené na prípravu proteínových jedál. Príjem tekutín upravujte podľa ročného obdobia a fyzických aktivít.

 

Tekutiny odporúčané v rámci programu Prodietix:

  • Kohútiková, pramenitá alebo slabo mineralizovaná voda bez príchute,

  • bylinné čaje, 

  • rooibos bez príchute. 

Ak vás iba čistá voda neuspokojí, pridajte pár kvapiek citrónovej alebo limetkovej šťavy, lúhujte čerstvé bylinky - mäta, medovka. Ak vám stále chýba nejaká výnimočná chuť, ochuťte si čaj, kávu alebo vodu ZERO kvapkami s príchuťou vanilky.

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás!