Došlo k strate internetového pripojenia, skontrolujte prosím Vaše internetové pripojenie, obnovte stránku a skúste vykonať akciu znova.
Pri spracovaní vašej požiadavky došlo k chybe, obnovte prosím stránku a skúste vykonať akciu znova.
Poradňa

Soľ

Soliť v dobe diéty odporúčame a je to vhodné na mineralizáciu. Dopĺňa sa tak najmä sodík, ktorý je nevyhnutný na prenos nervových vzruchov, ďalej svalovú činnosť a reguláciu krvného tlaku, plus udržovanie rovnováhy telových tekutín vo vnútri buniek a v medzibunkových priestoroch. Chlór je zase súčasťou kyseliny soľnej obsiahnutej v žalúdočnej šťave, čo je dôležité pre trávenie potravy. Soľ často býva obohatená aj o jód, ktorý stimuluje funkciu štítnej žľazy. V diétnom programe sú ďalej minerály obsiahnuté aj v slaných jedlách. Množstvo soli odporúčame udržiavať na 5 g/deň (čajová lyžička), kedy v čase diéty možno ľahko navýšiť na max. 1,5 čajovej lyžičky/deň.

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás!