Povolená zelenina v 3. fáze

Brokolicové muffiny

Tento veľmi ľahký pokrm Vás prekvapí nielen svojou jednoduchou prípravou, ale aj veľkou škálou využitia. Muffiny si môžete dať teplé ako obed či večeru alebo studené ako predom pripravenú desiatu či olovrant, ktoré si vezmete so sebou.

Recept je vhodný pre: 1. fáza, 2. fáza, 3. fáza

Chia puding

Pokiaľ máte pri diéte chuť na niečo dobré, pripravte si túto ľahkú a zdravú desiatu. Semienka šalvie hispánskej, nazávané tiež chia, sú bohaté na nenasýtené mastné kyseliny, vitamíny, minerály a vlákninu.

Recept je vhodný pre: 3. fázu

Boršč

Hľadáte jedlo, ktoré pri proteínovej diéte môžete jesť Vy a aj celá Vaša rodina? Tak vyskúšajte náš boršč! Túto zeleninovú polievku si môžete dať buď bez mäsa v rámci povolenej zeleniny alebo s mäsom, kedy vydá za "normálne" jedlo.

Recept je vhodný pre: 3. fáza

Bazalkové pesto

Táto bylina sa používa predovšetkým v stredomorskej kuchyni, v poslednej dobe sa však tešia veľkej obľube aj u nás. Bazalka je vhodná predovšetkým na harmonizáciu trávenia a proti nafukovaniu.

Recept je vhodný pre: 3. fáza

Brokolicové fašírky

Brokolica je výborným zdrojom vitamínu C a kyseliny listovej, ktorej dostatočný príjem je obzvlášť pre organizmus žien potrebný.

Recept je vhodný pre: 1. fáza, 2. fáza, 3. fáza

Mätová limonáda

Látky obsiahnuté v mäte piepornej majú blahodárny vplyv na tráviace orgány - sú protizápalové a pôsobia proti nafukovaniu.

Limonáda je vhodná pre: 1. fázu, 2. fázu, 3. fázu

Šalát z čínskej kapusty

Čínska kapusta obsahuje širokú škálu vitamínov a minerálov, napríklad v obsahu vitamínu C predčí mladé listy čínskej kapusty aj citróny.

Recept je vhodný pre: 1. fáza, 2. fáza, 3. fáza

Tekvicové pyré

Túto jesennú zeleninu je možné pripravovať na mnoho spôsobov. S naším receptom si vytvoríte prílohu k proteínovým, ale aj "normálnym" jedlám.

Recept je vhodný pre: 2. fáza, 3. fáza

Uhorková limonáda

Už vás nebaví piť len vodu a zelený čaj? Táto uhorková limonáda je ďalšou možnosťou pre proteínovú diétu Prodietix.

Limonáda je vhodná pre: 1. fáza, 2. fáza, 3. fáza

Cuketové rezance

Ste zvyknutý na klasické prílohy a chýbajú Vám k mäsu? Skúste tieto cuketové rezance, príprava je veľmi jednoduchá a môžete ich zjesť trebárs aj za plnú misu.

Recept je vhodný pre: 1. fáza, 2. fáza, 3. fáza