Francúzska proteínová diéta

Sendviče so zelerovou pomazánkou



Recept je vhodný pre 1. fázu, 2. fázu, 3. fázu  

ingrediencie pre 1 porciu:

  • jedna porcia Prodietix proteínového chleba (3 plátky)
  • 150 g uvareného zeleru
  • soľ
  • korenie
  • hrsť jemne nasekanej petržlenovej vňate
  • 1 lyžička dijonskej horčice (nesladenej)
  • 1 lyžička olivového oleja
  • 1 lyžička citrónovej šťavy
  • od 3. fázy môžete pridať dve lyžice nízkotučného tvarohu
  • ľadový šalát
  • uhorka
  • reďkovky

postup prípravy:

Zeler olúpeme, umyjeme a nakrájame na kocky. Dáme uvariť do mäkka a následne rozmixujeme na kašu. Rozmixovaný zeler ochutíme soľou a korením, pridáme petržlenovú vňať (alebo inú bylinku podľa vašej chuti), lyžičku horčice, olivového oleja a citrónovej šťavy. Všetko dôkladne premiešame a natrieme na Prodietix proteínový chlieb. Na namazaný plátok položíme list ľadového šalátu, natenko nakrájanú uhorku a reďkovku. Na takto pripravený chlieb položíme ďalší plátok chleba a opäť potrieme pomazánkou a poukladáme zeleninou. Takto navrstvíme celú jednu porciu chleba (3 plátky). Pripravený sendvič môžete využiť ako ľahkú večeru.

Náš TIP: Od 2. fázy môžete využiť aj ďalšie zeleninu zo zoznamu povolenej zeleniny. Od 3. fázy môžete do pomazánky pridať tvaroh pre zjemnenie.

Online kalkulačka

Spočítajte si svoj diétny program

žena muž

Problematické partie

Poraďte sa s výživovým poradcom

Zarezervujte si bezplatnú telefonickú konzultáciu s výživovým poradcom