Francúzska keto diéta

< zobrazit všetky otázky

Pravidelnosť

Otázka:

Pravidelnosť

Odpoveď:

Pre efektívne váhovú redukciu a konštantný príjem aminokyselín v priebehu dňa, je pravidelnosť veľmi dôležitá. Prvé jedlo dňa by malo byť konzumované pol hodiny až hodinu od prebudenia. Posledné jedlo dňa najneskôr 2 - 3 hodiny pred spaním. Jedlá dňa je vhodné rovnomerne rozdeliť, aby interval bol cca rovnaký (3 až 4 hodiny). U Z programov ideálne 3,5 až 4 hodiny. U M programov je pauza kratšia a to 3 až 3,5 hodiny. Odporúčaný časový harmonogram sa týka konzumácie proteínových jedál, ktoré by nemali byť nahradzované iba zeleninou. Vzniká potom nutričný deficit, ktorý môže viesť k spomaleniu váhovej redukcie až váhovej stagnáci. Povolenú zeleninu možno konzumovať spoločne s proteínovými jedlami aj v priebehu celého dňa a to v množstve od 300 do 1000 gramov.


Máte na nás nejakú otázku?

Neváhajte nám napísať, radi vám poradíme.

Online kalkulačka

Vypočítajte, aký diétny program je pre Vás najvhodnejší?

Pohlavie

Problematické partie

Hľadám najvhodnejší program...

Poraďte sa s výživovým poradcom

Zarezervujte si bezplatnú telefonickú konzultáciu s výživovým poradcom